Ποιες είναι οι χρεώσεις σε περίπτωση μελλοντικής αναβάθμισης; – Provider Software, Services and cloud solutions

Ποιες είναι οι χρεώσεις σε περίπτωση μελλοντικής αναβάθμισης;

Ποιες είναι οι χρεώσεις σε περίπτωση μελλοντικής αναβάθμισης;

Μια σύντομη αναζήτηση για «ERP upgrade» στο διαδίκτυο, θα σας δώσει αποτελέσματα με τίτλους όπως «Κάνετε την αναβάθμιση του ERP σας όσο πιο ανώδυνη γίνεται» ή «Πως θα αποφασίσετε αν πρέπει να αναβαθμίσετε το υπάρχον σύστημά σας ή να υιοθετήσετε εκ νέου ένα πιο εξελιγμένο ERP».

Υπάρχει λόγος που εμφανίζονται άρθρα όπως τα παραπάνω στα πρώτα αποτελέσματα των αναζητήσεων και είναι αρκετά απλός. Για αρκετά χρόνια, οι επιχειρήσεις καλούνταν να ακολουθήσουν την παρακάτω φασόν διαδικασία κατά την αγορά ενός νέου ERP συστήματος:

  1. Ξοδεύουν πολύ χρόνο, χρήματα (και κόπο) στην ενσωμάτωση του νέου συστήματος.
  2. Κερδίζουν όσο περισσότερο χρόνο μπορούν από τη νέα ενσωμάτωση.
  3. Ξοδεύουν ακόμα περισσότερο χρόνο, χρήματα (και κόπο φυσικά) στην πορεία προκειμένου να αναβαθμίσουν το υπάρχον σύστημα ή να το αντικαταστήσουν με μια εντελώς νέα επιλογή.

Υπάρχουν κάποια ξεκάθαρα ζητήματα που εμφανίζονται σε αυτού του είδους τη στρατηγική για αναβάθμιση ενός ERP συστήματος. Πρώτα απ’ όλα η στρατηγική είναι ακριβή. Όταν ορίζεται ένα συγκεκριμένο budget για την ενσωμάτωση ενός συστήματος ERP, θέλετε να αποκομίσετε και τα μέγιστα από αυτήν.  Διατηρώντας μια πολιτική του τύπου «πληρώνουμε σήμερα για ένα χέρι και ένα πόδι», στην ουσία δίνεται κίνητρα στην επιχείρησή σας για να συντηρεί διαρκώς ένα ξεπερασμένο σύστημα.

Ακούστε, η αναβάθμιση ενός ERP συστήματος μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα έντονη και κουραστική τόσο για τους υπαλλήλους σας όσο και για εσάς τους ίδιους. Ειδικά για το προσωπικό, μια αλλαγή στις επιχειρησιακές διαδικασίες επάνω στις οποίες εκπαιδεύτηκε και συνήθισε να χρησιμοποιεί, θα μπορούσε να είναι μια πραγματική πρόκληση. Ωστόσο, η υιοθέτηση αλλαγών και αναβαθμίσεων που θα έχουν τη δυνατότητα να αποφέρουν νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις ασφαλείας στην επιχείρησή σας, είναι ουσιαστικά και μια αναπόφευκτη διαδικασία που αργά ή γρήγορα θα χτυπήσει την πόρτα της επιχείρησής σας. Θα είναι πολύ ευκολότερο για τους υπαλλήλους σας να προσαρμοστούν σε μικρές ανεπαίσθητες κάθε φορά αναβαθμίσεις και αλλαγές, παρά το να μεταβούν απότομα σε ένα ριζικά ανανεωμένο σύστημα ERP που βρίσκεται 4 εκδόσεις μπροστά από το προηγούμενο. Για να μην αναφέρουμε και πως όταν τελικά αποφασίσετε να κάνετε αυτό το άλμα, θα έχετε να αντιμετωπίσετε και ένα ακόμη πρόβλημα: θα αναβαθμίσετε το σύστημά ως έχει εκείνη τη στιγμή ή θα το επανα-ενσωματώσετε από την αρχή προκειμένου να περάσουν σωστά και όλες οι μεγάλες αλλαγές που έχουν συσσωρευτεί με το πέρασμα του χρόνου; (διαβάστε περισσότερα για αυτό στην ερώτηση 5)

Όταν λοιπόν ρωτάτε τον μελλοντικό σας πάροχο και συνεργάτη για το πόσα χρήματα χρεώνει για μελλοντικές αναβαθμίσεις, θα πρέπει να είναι ικανός να σας παρέχει και το ακριβές κόστος που συνοδεύει την κάθε αναβάθμιση. Εάν το κόστος σας φαίνεται λογικό, τότε πιθανόν είναι και λογικό. Ωστόσο, εάν ο συνεργάτης σας είναι και ένας πάροχος cloud ERP, είναι απόλυτα λογικό να σας παρέχει και δωρεάν αναβαθμίσεις μαζί με την αγορά του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος αναβάθμισης αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που αργά ή γρήγορα θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε, για αυτό είναι καλό να έχετε από την αρχή μια πλήρη εικόνα των μελλοντικών αυτών εξόδων.

Share This


Στείλτε μας τις δικές σας απορίες. Όλες οι απαντήσεις δημοσιεύονται με αναφορές και links.


b2b b2c cloud erp erp gdpr αυτοματισμός erp εκπαίδευση erp πάροχος erp σεμινάρια ERP υποστήριξη ERP