Πως λειτουργούν οι υπηρεσίες υποστήριξης σε ERP σήμερα; – Provider Software, Services and cloud solutions

Πως λειτουργούν οι υπηρεσίες υποστήριξης σε ERP σήμερα;

Πως λειτουργούν οι υπηρεσίες υποστήριξης σε ERP σήμερα;

Πιστεύουμε πως ίσως δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τις στιγμές απελπισίας που μπορεί να συνοδεύουν την έλλειψη επιλογών υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών. Περιμένοντας ώρες ή ακόμα και μέρες μόνο για απαντήσεις (και όχι σίγουρα λύσεις) στα ερωτήματα ή τα προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίζετε, μπορούν να αγανακτίσουν ακόμη και τον πιο υπομονετικό χρήστη. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλίσετε πως ο πάροχος – συνεργάτης που θα επιλέξετε, θα μπορεί και να διαχειριστεί τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν. Διαθέτει μια αποκλειστική ομάδα υποστήριξης; Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος με βάση τον οποίο απαντά συνήθως στις ερωτήσεις των πελατών; Διαθέτει ένα σύστημα με online tickets για τη διαχείριση των προβλημάτων αλλά και την παροχή λύσεων; Διασφαλίζοντας την ικανοποίηση όλων των προσδοκιών σας πριν την υπογραφή οποιουδήποτε συμβολαίου, θα είσαστε σε θέση να μπορείτε να στηριχτείτε άφοβα επάνω την βοήθεια του νέου σας συνεργάτη.

Share This


Στείλτε μας τις δικές σας απορίες. Όλες οι απαντήσεις δημοσιεύονται με αναφορές και links.


b2b b2c cloud erp erp gdpr αυτοματισμός erp εκπαίδευση erp πάροχος erp σεμινάρια ERP υποστήριξη ERP