Πόσο συχνά μπορούμε να κανονίζουμε συναντήσεις προκειμένου να αξιολογούμε την πορεία του συστήματος; – Provider Software, Services and cloud solutions

Πόσο συχνά μπορούμε να κανονίζουμε συναντήσεις προκειμένου να αξιολογούμε την πορεία του συστήματος;

Πόσο συχνά μπορούμε να κανονίζουμε συναντήσεις προκειμένου να αξιολογούμε την πορεία του συστήματος;

Ένα σχόλιο που ακούμε συχνά από πελάτες που ενδιαφέρονται να μεταβούν σε κάποιον άλλο συνεργάτη – πάροχο ERP είναι το εξής: «νιώθω πως υπάρχουν τόσα πολλά που μπορεί να κάνει αυτό το σύστημα, που με κάνει να πιστεύω πως δεν αποκομίζουμε τα μέγιστα από τη χρήση του».

Ο στόχος που πρέπει να έχει κάθε πάροχος, είναι να φροντίζει πως δεν θα νιώσετε ποτέ πως δεν είσαστε σίγουροι ή δεν γνωρίζετε κάτι επαρκώς για το σύστημα ERP σας. Ο καλύτερος τρόπος με τον οποίο μπορεί ένας πάροχος να το πετύχει αυτό, είναι να συναντιέται συχνά με τους πελάτες του προκειμένου να τους λύσει πιθανές απορίες που έχουν προκύψει, καθώς και να είναι σίγουρος πως χρησιμοποιούν το σύστημά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Χωρίς να το κάνει αυτό, ένας πάροχος  θα μπορούσε και να στερείται των απαραίτητων στοιχείων που χρειάζεται, προκειμένου να βελτιστοποιήσει το σύστημα τόσο στις υπάρχουσες, όσο και στις μεταβαλλόμενες ανάγκες μιας επιχείρησης. Έχοντας αναφέρει τα παραπάνω, σας συνιστούμε να επιλέξετε έναν πάροχο – συνεργάτη που θα συναντιέται μαζί σας για τουλάχιστον μια φορά το τρίμηνο, αξιολογώντας την πορεία του συστήματος και εξετάζοντας αλλαγές που θα μπορούσαν να το βελτιώσουν.

Share This


Στείλτε μας τις δικές σας απορίες. Όλες οι απαντήσεις δημοσιεύονται με αναφορές και links.


b2b b2c cloud erp erp gdpr αυτοματισμός erp εκπαίδευση erp πάροχος erp σεμινάρια ERP υποστήριξη ERP